Va fi mai bine... | Muzeul din inima mea

luni, 8 iunie 2015

Va fi mai bine...

Publicitatea electorală a devenit de câteva săptămâni o adevărată năpastă, cu pretendenţi care mai de care mai lăudăros şi mai insistent. Banii curg gârlă, promisiunile la fel, dar din păcate imaginaţia pretendenţilor lasă de dorit. Le-am zis şi agitatorilor din stradă ca în loc de ziare şi pliante electorale, mai bine ar da trecătorilor un pahar cu apă. Fiind făcute din hârtie cretată, acestea nu sunt bune nici de veceu măcar. E adevărat că în ziua alegerilor cu siguranţă vom avea cu ce să ne aprovizionăm...

Personal m-a săturat că în locul fetelor frumoase, panourile publicitare din oraş au fost acaparate de babe şi moşnegi fotoşopaţi. M-am săturat că alegerile au devenit o afacere, iar odată votaţi aleşii noştri, toţi ca unii, îşi întorc înzecit investiţia. M-am săturat să văd teatrul regizat în comun pentru mobilizarea alegătorilor, prin aţâţarea spiritelor. M-am săturat de discuţiile aprinse din transportul public... M-am săturat de fraude şi pomeni electorale... de câte şi mai câte, trăiesc doar cu speranţa că nu vom avea câştigători cu 99,9% şi rate de participare identice. Că doar asta-i democraţia, cât de perversă n-ar fi ea la noi.